ບັນດາເຈົ້າໜ້າທີ່ສາທາລະນະສຸກໃນທົ່ວໂລກ ໄດ້ຕັ້ງຈຸດເພັ່ງເລັງໃສ່ມາດຕະການຕ່າງໆທີ່ເຂົາເຈົ້າສາມາດເຮັດໄດ້ ເພື່ອຢຸດການແຜ່ລາມຂອງໄວຣັສໂຄໂຣນາ ທີ່ໄດ້ຕິດແປດຢ່າງໜ້ອຍ 82,000 ຄົນໃນຫຼາຍກວ່າ 40 ປະເທດ, ນັບຕັ້ງແຕ່ມັນໄດ້ກຳເລີບຂຶ້ນໃນ ຈີນ ເມື່ອທ້າຍເດືອນທັນວາທີ່ຜ່ານມາ.
ສະຫະລັດ ແລະ ເກົາຫຼີໃຕ້ ໄດ້ຍົກເລີກການຊ້ອມຮ່ວມທາງທະຫານ ແລະ ສະຫະລັດ ໄດ້ອອກຄຳເຕືອນ ກ່ຽວກັບ ການເດີນທາງໃໝ່ ທີ່ແນະນຳປະຊາຊົນຂອງເຂົາເຈົ້າໃຫ້ຫຼີກລ່ຽງການເດີນທາງໄປ ເກົາຫຼີໃຕ້, ເຊິ່ງໄດ້ລາຍງານກໍລະນີການຕິດເຊື້ອຫຼາຍທີ່ສຸດຢູ່ນອກປະເທດ ຈີນ ໃນປັດຈຸບັນນີ້.
ບັນດາເຈົ້າໜ້າທີ່ສາທາລະນະສຸກ ເກົາຫຼີໃຕ້ ໄດ້ກ່າວໃນວັນພະຫັດມື້ນີ້ວ່າ ມັນມີ 334 ກໍລະນີໃໝ່ເພີ່ມເຕີມ, ເຮັດໃຫ້ຈຳນວນທັງໝົດຂະຫຍາຍເປັນ 1,595 ຄົນ.
ໃນ ສະຫະລັດ, ມັນໄດ້ມີຄວາມເປັນຫ່ວງຄັ້ງໃໝ່ ກ່ຽວກັບ ຄວາມເປັນໄປໄດ້ ກ່ຽວກັບ ການແຜ່ລະບາດຂອງກໍລະນີການຕິດໄວຣັສດັ່ງກ່າວ ຫາຄົນຜູ້ທີ່ບໍ່ຮູ້ ກ່ຽວກັບ ປະຫວັດການເດີນທາງກັບການແຜ່ລະບາດທີ່ກຳລັງເກີດຂຶ້ນຢູ່ ຫຼື ຕໍ່ຄົນຢູ່ທີ່ຖືກຮັບຮູ້ວ່າຕິດເຊື້ອ.
ສູນກາງຄວບຄຸມ ແລະ ປ້ອງກັນພະຍາດ ຫຼື CDC ຂອງສະຫະລັດ ໄດ້ປະກາດວ່າ ກໍລະນີໃນຕອນແລງວັນພຸດວານນີ້ ປະກອບມີຄົນນຶ່ງໃນລັດ ຄາລິຟໍເນຍ. ບັນດາເຈົ້າໜ້າທີ່ CDC ໄດ້ກ່າວວ່າ ມັນເປັນເລື່ອງກ່ຽວກັບວ່າ ເວລາໃດ, ວ່າໄວຣັສໂຄໂຣນາຈະແຜ່ລາມເຂົ້າໄປໃນປະເທດຫຼືບໍ່.
ປະທານາທິບໍດີ ດໍໂນລ ທຣຳ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມຖະແຫຼງຂ່າວໃນວັນພຸດວານນີ້ ໂດຍສະແດງຄວາມໝັ້ນໃຈໃນຄວາມພ້ອມ ຂອງລັດຖະບານຂອງທ່ານ ທີ່ຈະຮັບມືກັບການແຜ່ລະບາດນັ້ນ.
ຈຸດເພັ່ງເລັງຂອງການແຜ່ລະບາດໄດ້ຍ້າຍອອກຈາກກໍລະນີຕ່າງໆທີ່ຄອບງຳໃນ ຈີນ, ເຊິ່ງຍັງເປັນສາເຫດ ຫຼື ມີລາຍງານກໍລະນີ ແລະ ການຕາຍຈຳນວນຫຼວງ ຫຼາຍ, ຕໍ່ຜູ້ທີ່ອາໄສຢູ່ນອກປະເທດ. ອາທິດນີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ເກີດມື້ທຳອິດ ເຊິ່ງຈຳນວນກໍລະນີໃໝ່ທີ່ໄດ້ເກີດຂຶ້ນຢູ່ບ່ອນອື່ນ ແມ່ນມີຫຼາຍກວ່າໃນ ຈີນ.
ຫົວໜ້າອົງການອະນາໄມໂລກ ທ່ານ ເທດຣອສ໌ ອາດານອມ ກາເບຣເຢຊັສ ໄດ້ກ່າວວ່າ ລັດຖະບານຕ່າງໆຕ້ອງໄດ້ລະມັດລະວັງຄືເກົ່າ, ແມ່ນກະທັ້ງທີ່ເຂົາເຈົ້າເຫັນການຫຼຸດລົງຂອງກໍລະນີຕ່າງໆກໍຕາມ. ທ່ານໄດ້ຊີ້ເຖິງຄວາມສຳເລັດໃນ 14 ປະເທດ ທີ່ບໍ່ໄດ້ລາຍງານກໍລະນີໃໝ່ດົນກວ່ານຶ່ງອາທິດແລ້ວ, ແລະ 9 ປະເທດໃນນັ້ນແມ່ນດົນກວ່າສອງອາທິດທີ່ບໍ່ມີກໍລະນີໃໝ່.
Health officials around the globe are focused on what measures they can take to stop the spread of a coronavirus that has infected at least 82,000 people in more than 40 countries since it emerged in China in late December.
The United States and South Korea called off joint military drills, and the U.S. issued a new travel warning advising its citizens to avoid going to South Korea, which has reported the most cases outside of China so far.
South Korean health officials said Thursday there were 334 more cases, increasing its total to 1,595.
In the United States, there is new concern about a potential case of the virus spreading to a person who has no known travel history to a country with an ongoing outbreak or to someone known to be infected.
The U.S. Centers for Disease Control and Prevention announced that case late Wednesday involving a person in the state of California.CDC officials had said it is a matter of when, not if, the coronavirus would spread inside the country.
President Donald Trump held a news conference late Wednesday expressing confidence in his government's readiness to respond.
The focus of the outbreak has shifted from being dominated by the cases in China, which still accounts or the vast majority of reported cases and deaths, to those outside the country.This week brought the first day in which the number of new cases elsewhere outnumbered those in China.
World Health Organization chief Tedros Adhanom Ghebreyesus said governments need to remain vigilant, even if they see a reduction in cases.He pointed to successes in 14 countries that have not reported any new cases in more than a week, and nine that have gone more than two weeks without a new case.