ລາວ

ໄທກໍາລັງຊຸກຍູ້ ໃຫ້ມີວິຊາດຽວ ຮ່ວມກັບລາວ ແລະກໍາປູເຈຍ

ກອງປະຊຸມກ່ຽວກັບການທ່ອງທ່ຽວຂອງກຸ່ມອາຊ່ຽນຄັ້ງທີ 32 ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ່ 20-21 ມັງກອນ 2013 ຢູ່ນະຄອນວຽງຈັນ
ກອງປະຊຸມກ່ຽວກັບການທ່ອງທ່ຽວຂອງກຸ່ມອາຊ່ຽນຄັ້ງທີ 32 ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ່ 20-21 ມັງກອນ 2013 ຢູ່ນະຄອນວຽງຈັນ

ມຸນທີມີເດຍ

ສຽງ
ຊົງຣິດ ໂພນເງິນ
ນາຍົກລັດຖະມົນຕີໄທຢືນຢັນວ່າຈະເລັ່ງຊຸກຍູ້ລະບົບວິຊາດຽວ
ຮ່ວມກັບລາວ ແລະກໍາປູເຈຍ ເພື່ອດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງ ຊາດໃຫ້ເດີນທາງເຂົ້າມາໃນທັງສາມປະເທດຫຼາຍຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່
ເນື່ອງ.
 
ທ່ານນາງຢິ່ງລັກ ຊິນນະວັດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີໄທ ໄດ້ຖະແຫຼງ
ຢືນຢັນເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້ວ່າ ລັດຖະບານໄທມີແຜນການທີ່ຈະຊຸກ
ຍູ້ການນໍາໃຊ້ວິຊາດຽວຫຼື Single Visa ຮ່ວມກັບລັດຖະບານ
ລາວ ແລະລັດຖະບານກໍາປູເຈຍ ເພື່ອໃຫ້ມີຜົນໃນການປະຕິບັດ
ຕົວຈິງໃຫ້ໄດ້ໃນໝໍ່ໆນີ້ ໂດຍມີເປົ້າໝາຍເພື່ອເປັນການສົ່ງເສີມ
ການທ່ອງທ່ຽວໃນສາມປະເທດໃຫ້ເປັນຈຸດໝາຍປາຍທາງອັນ
ດຽວກັນສໍາລັບນັກທ່ອງທ່ຽວ ຊຶ່ງກໍຈະເຮັດໃຫ້ມີນັກທ່ອງທ່ຽວ
ຊາວຕ່າງຊາດເດີນທາງມາໃນທັງສາມປະເທດຫຼາຍຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ ເນື່ອງ ດັ່ງທີ່ທ່ານນາງຍິ່ງລັກ ໄດ້ຖະແຫຼງຢືນຢັນໃນຕອນນຶ່ງວ່າ:
ທ່ານນາງ ຍິ່ງລັກ ຊິນນະວັດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີໄທທ່ານນາງ ຍິ່ງລັກ ຊິນນະວັດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີໄທ
x
ທ່ານນາງ ຍິ່ງລັກ ຊິນນະວັດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີໄທ
ທ່ານນາງ ຍິ່ງລັກ ຊິນນະວັດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີໄທ

ໃນຂອບເຂດຄວາມຮ່ວມມືໃນເລື່ອງຂອງ Single Visa ເພື່ອສົ່ງເສີມຄວາມສະດວກ ກໍຄືຈະເປັນ Joint ຫຼືຮ່ວມ
ກັນໃນເລຶ່ອງຂອງວິຊານັ້ນ ສໍາລັບປະເທດລາວ ກໍາປູເຈຍ
ແລະກໍໄທ ເພື່ອໃຫ້ເກີດຄວາມສະດວກກັບນັກທ່ອງທ່ຽວ
ແລະການເດີນທາງ.”

 
ທັງນີ້ ລະບົບວິຊາດຽວຖືເປັນສ່ວນນຶ່ງໃນແຜນການພັດທະນາ
ການທ່ອງທ່ຽວ ຂອງກຸ່ມອາຊ່ຽນ ທີ່ມີເປົ້າໝາຍຈະເຮັດໃຫ້ທັງ
10 ປະເທດສະມາຊິກຂອງອາຊ່ຽນນັ້ນ ໃຫ້ເປັນເຂດທ່ອງທ່ຽວ
ອັນນຶ່ງອັນດຽວກັນໃຫ້ໄດ້ຢ່າງເປັນຮູບປະທໍາພາຍໃນປີ 2015 ໂດຍໄດ້ວາງຄາດໝາຍໄວ້ ຮ່ວມກັນວ່າຈະດຶງດູດເອົານັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງ ຊາດເຂົ້າມາໃນອາຊ່ຽນໃຫ້ໄດ້ເຖິງ 120 ລ້ານຄົນ ຊຶ່ງໃນນີ້ກໍຄາດວ່າ ຈະມີ ຈໍານວນບໍ່ໜ້ອຍກວ່າ 4 ລ້ານຄົນທີ່ຈະເດີນທາງ ເຂົ້າໄປທ່ອງທ່ຽວໃນລາວໃນປີ 2015 ດັ່ງກ່າວ.
 
ກ່ອນໜ້ານີ້ ທ່ານບໍ່ແສງຄໍາ ວົງດາລາ ລັດຖະມົນຕີຖະແຫຼງຂ່າວ ວັດທະນະທໍາ ແລະທ່ອງ ທ່ຽວກໍໄດ້ຖະແຫຼງຢືນຢັນໃນໂອກາດທີ່ລັດຖະບານລາວເປັນເຈົ້າພາບຈັດກອງປະຊຸມລະ ດັບລັດຖະມົນຕີໃນດ້ານການທ່ອງທ່ຽວຂອງອາຊ່ຽນຄັ້ງທີ 32 ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ່ 20-21 ມັງກອນທີ່ຜ່ານມາຢູ່ນະຄອນວຽງຈັນວ່າ ການເປັນເຈົ້າ ພາບຈັດກອງປະຊຸມດັ່ງກ່າວ ຈະ ມີສ່ວນຢ່າງສໍາຄັນທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ນັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງຊາດເດີນທາງເຂົ້າໄປທ່ອງທ່ຽວ ໃນລາວ ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງເຊັ່ນກັນ ດັ່ງທີ່ ທ່ານບໍ່ແສງຄໍາໄດ້ກ່າວວ່າ:

ຜົນປະໂຫຍດທີ່ໄທເຮົາຈະໄດ້ຮັບຈາກກອງປະຊຸມໃນເທື່ອນີ້ ກ່ອນໝົດກໍແມ່ນ ພວກເຮົາກໍຈະໄດ້ໂຄສະນາຄວາມເຕີບໂຕຂອງວຽກງານການທ່ອງທ່ຽວຂອງ
ພວກເຮົາ ແລ້ວອັນທີ່ສອງກະຈະເຮັດໃຫ້ພວກເຮົາມີໂອກາດໄດ້ຮ່ວມກັບບັນ
ດາປະເທດອາຊ່ຽນ ການຮ່ວມມືອັນນັ້ນ ກໍຈະເປັນການກະຕຸກຊຸກຍູ້ວຽກງານ
ທ່ອງທ່ຽວພາຍໃນປະເທດຂອງພວກເຮົານີ້ ຈະມີເງື່ອນໄຂຂະຫຍາຍຕົວຫຼາຍ ຂຶ້ນຕື່ມອີກ.”

 
ສໍາລັບໃນປີ 2012 ທີ່ຜ່ານມາ ກໍປາກົດວ່າມີນັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງຊາດຫຼາຍກວ່າ 3.1 ລ້ານຄົນ ທີ່ໄດ້ພາກັນເດີນທາງເຂົ້າໄປທ່ອງທ່ຽວໃນລາວ ຊຶ່ງບໍ່ພຽງແຕ່ຈະຖືເປັນຈໍາ
ນວນ ທີ່ເກີນລະດັບຄາດໝາຍທີ່ວາງໄວ້ທີ່ 2.9 ລ້ານຄົນເທົ່ານັ້ນ ຫາກແຕ່ກໍຍັງຄິດເປັນ ອັດຕາການເພີ່ມຂຶ້ນເຖິງ 14% ເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2011 ກັບທັງຍັງເຊື່ອວ່ານັກທ່ອງທ່ຽວ ຊາວຕ່າງຊາດຈະເດີນທາງເຂົ້າໄປໃນລາວເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງໃນຕະຫຼອດປີ 2013 ນີ້ ອີກດ້ວຍ.
 
ທັງນີ້ ເຂດທີ່ມີການຂະຫຍາຍຕົວເພີ່ມຂຶ້ນຫຼາຍທີ່ສຸດນັ້ນກໍແມ່ນນະຄອນວຽງຈັນ ຊຶ່ງໃນ ແຜນການປີ 2011-2012 ທີ່ຜ່ານມາກໍປາກົດວ່າມີນັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງຊາດຫຼາຍ
ກວ່າ 1.7 ລ້ານຄົນ ທີ່ໄດ້ພາກັນເດີນທາງເຂົ້າມາທ່ອງທ່ຽວໃນເຂດນະຄອນວຽງຈັນແລະ ຖ້າຫາກວ່າທຽບໃສ່ແຜນການປີ 2010-2011 ທີ່ຜ່ານມາ ກໍຈະໄດ້ວ່າພາກການທ່ອງທ່ຽວ ໃນເຂດນະຄອນວຽງຈັນໄດ້ຂະຫຍາຍຕົວເພີ່ມຂຶ້ນໃນອັດຕາສະເລ່ຍເຖິງ 30%.
 
ສ່ວນໃນແຜນການປີ 2012-2013 ນີ້ກໍຄາດວ່າ ຈະມີນັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງຊາດເດີນ ທາງເຂົ້າມາທ່ອງທ່ຽວໃນເຂດນະຄອນວຽງຈັນຫຼາຍກວ່າ 2 ລ້ານຄົນ ຊຶ່ງຈະເຮັດໃຫ້ທຸ ລະກິດພາກບໍລິການ ແລະທ່ອງທ່ຽວໃນເຂດນະຄອນວຽງຈັນມີລາຍຮັບລວມເຖິງ 200 ລ້ານໂດລາ ແລະກໍຍັງຈະເຮັດໃຫ້ມີນັກທ່ອງທ່ຽວຊາວຕ່າງຊາດເດີນທາງເຂົ້າໄປທ່ອງ ທ່ຽວໃນທົ່ວປະເທດລາວຫຼາຍກວ່າ 3.3 ລ້ານຄົນ ໃນຕະຫຼອດປີ 2013 ອີກດ້ວຍ.
ຟໍຣັມສະແດງຄວາມເຫັນ ກ່ຽວກັບເລື່ອງນີ້ ອັດແລ້ວ
ການລຽງລຳດັບ ຄວາມເຫັນ
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ໂດຍ: Laonation ຈາກ: USA
05.02.2013 15:41
It was great all opinions, for those freedom of speed.but don!t go too far from the subject. We have to respect each other opinions. We are Lao not the other..Don!t put too much emotions. Just take in easy everything is going to be OK. My Lao friend , please try to be nice to each other that was Lao Root not the other or mix with..

ໂດຍ: ແສນຮັກ
03.02.2013 21:39
ປະເທດຂອງຂອ້ຍແສນຮັກ. ຫຼາຍຄົນໄປໃຫ້ຄົນອື່ນຫຼືຂາຍໃຫ້ປະເທດອື່ນ ຂອຍບໍ່ບອກ

ໂດຍ: ລາວ ລາວ ຈາກ: ສປປ ລາວ
02.02.2013 01:15
ວີຊ່າດຽວ ກໍ່ດີ ແຕ່ ຜູ້ນຳລາວຄວນປັບປຸງ ເລື່ອງ ຖະໜົນ ທີ່ມີແຕ່ຂຸມ ຕາມແຄມທາງມີແຕ່ຖົງຢາງ ຊື່ງຜ່ານມາເປັນສັນຍາລັກ
ກ່ອນເຂົ້າເມືອງ ເຂົ້າບ້ານ ລົດໂດຍສານເກົ່າແກ່ ຫ້ອງນ້ຳສາທາລະນະສົກກະປົກຫ້ອງນ້ຳໃນລົດ VIP ບໍ່ເປັນຕາຢາກເຂົ້າ
ຮ້ານອາຫານຮອງຮັບຊາວຕ່າງດ້າວ ໃຫ້ມີຄວາມສະອາດແນ່ ທາງເຂົ້າຄີວລົດວຽງຈັນສາຍໄຕ້ ຝົນຕົກໜ້ອຍດຽວກະມີແຕ່ຂີ້
ຕົມແລ້ວ ເຮັດທາງກະໃຫ້ມີມາດຕະຖານສົມເງິນແດ່ ທາງສ້າງຕອນຊີເກມກະເພໝົດແລ້ວ ບໍ່ພໍເທົ່າໃດປີ ທາງຫລວງແຫ່ງຊາດ
ຕົວຢ່າງທາງເລກທີ 13 ບໍ່ມີຮອດເສັ້ນຂາວ ແບ່ງທາງ ປ້າຍແຄມທາງ ຫັກເພບໍ່ມີແປງ ແລະຍັງມີຫຼາຍໆແນວທີ່ຍັງບໍ່ພ້ອມຮັບ
ແຂກເຂົ້າເມືອງ ປັບປຸງແດ່ ທ່ານ ຜູ້ນຳພັກແລະລັດເອີຍ ຢ່າມົວເມົານຳແຕ່ ສໍ້ລາດບັງຫຼວງຫຼາຍເດີທ່ານ

ໂດຍ: Laotian ຈາກ: USA
01.02.2013 21:24
Mr. KC was real stupid communist, against all Laotian oversea, continue embrace Vietcong is good for you Mr. Kc,Hahahaha!
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: CK
03.02.2013 08:43
Hey Mr. Laotian ຈາກ: USA, I don't know why you like saying ''stupid'' word!! why man??? if you say stupid!!! it means that you are a good manner? Do people in your country like this word a lot? and Do you often say this word with your friends? you do a good action man!!!! in Laos if you say like this, it means that you are a dog man!!!!!! because you don't give honor to other people!!!! please remember in your mind if you don't know!!!
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: Lao ຈາກ: France
04.02.2013 13:15
To CK,
Le mot STUPID c'est (JA) c'est-a-dire tu es spupide par-ce que tu es le membre de communiste et nous sommes Capitalist, d'acorde!

ໂດຍ: ບໍ່ຂໍອອກຊື່
01.02.2013 00:50
U still dreme and dreme and everything is empty!! Oy nor !? Look N Korea , kuba eat everything eat human communist style !!?

ໂດຍ: ສັກ ຈາກ: ວຽງຈັນ
29.01.2013 15:27
ຖ້າສັງຄົມລາວມີສັນຕິພາບ,ປັສຈາກຄວາມສັບສົນວຸ້ນວາຍ,ປັສຈາກ ຢາເສບຕິດ,ປັສຈາກການສໍ້ໂກງ,ປັສຈາກພຍາດຕິດແປດນາໆຊນິດ,
ປັສຈາກອຳນາຈມືດແລະພະເດັດການສຸດຫວ່ຽງ ກໍ່ສົມຄວນພັກດັນ ໃຫ້ມີວີຊາອັນດຽວແທ້,ແຕ່ຫາກຈະໃຫ້ເກີດຕາມສະພາບໃນປັຈຈຸບັນນີ້
ແມ່ນຈະສ້າງບັນຫາຂຶ້ນຕື່ມແບບບໍ່ມີທາງແກ້ໄຂໄດ້.
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ບໍ່ຮູ້ ຈາກ: ສປປລາວ
01.02.2013 09:36
ຜູ້ຂ້າກໍ່ວ່າຢູ່, ຈັກແມ່ນເພີ່ນຝັນໄປທາງໃດບໍ່ຮູ້ ຂຽນຊິໂບ່ ຊິເບ້ ແບບກ່າວໂຈມຕີໄປທົ່ວທີບ ອ່ານແລ້ວກໍ່ບໍ່ຮູ້ເລື່ອງເລີຍວ່າເພີ່ນຢາກ
ເວົ້າຫຍັງຊ້ຳ. ເນື້ອຫາເຂົາເວົ້າແນວໜື່ງ ໂຕພັດດືງໄປແນວໃໝ່
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: CK
31.01.2013 08:23
ສົງ​ໃສ​ເປັນ​ສັກ​ວຽງ​ຈັນ​ປອມ ເພາະ​ເບີ່ງ​ການ​ຂຽນ​ແລ້ວ ຂຽນ​ໜັງ​ສື​ຍັງ​ບໍ​ຕົກ!!!!! ຈະ​ວ່າ​ຕົນ​ເອງ​ຢູ່​ວຽງ​ຈັນ​ໄດ້​ຈັງ​ໄດ໋ ທ່ານ​ສັກ​ເອີຍ
ອາຍ​ເຂົາ​ແນ່! ຢູ່​ຕ່າງ​ປະ​ເທດກໍ່​ໃສ່​ຢູ່​ຕ່າງ​ປະ​ເທດ​ຊັ້ນ ຕົ໋ວ......ຢ້ານ​ໃຜ.....
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ບໍ່ຂໍອອກຊື່
29.01.2013 23:45
where do you live? why why you don't know anything

ໂດຍ: ສາຍລັບ99
28.01.2013 22:41

ການເຄື່ອນເໜັງມີ 5 ຮູບແບບຄື:
1.ການເຄື່ອນເໜັງແບບກົນຈັກ: ແມ່ນການເຄື່ອນເໜັງແບບຍ້າຍ ຫລື ປ່ຽນແປງທີ່ຕັ້ງຂອງວັດຖຸຢູ່ໃນ(ເທສະ)
2.ການເຄື່ອນເໜັງແບບຟີຊິກສາດ: ແມ່ນການເຄື່ອນເໜັງຂອງບັນດາໂມເລກູນ, ບັນດາເມັດແກ່ນສານຕ່າງໆ, ການແຜ່ຄວາມຮ້ອນ, ການຊັກນໍາໄຟຟ້າດັ່ງນີ້ເປັນຕົ້ນ.
3.ການເຄື່ອນເໜັງແບບເຄມີສາດ: ແມ່ນຂະບວນວິວັດແຫ່ງການປະສົມທາດ ແລະ ແຍກທາດ.
4.ການເຄື່ອນເໜັງແບບຊີວິດສາດ: ແມ່ນການແລກປ່ຽນລະຫວ່າງຮ່າງກາຍສິ່ງທີ່ມີຊີວິດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ, ແມ່ນການເຄື່ອນໄຫວ ແລະ ການຈະເລີນເຕີບໂຕຂອງສິ່ງທີ່ມີຊີວິດ.
5.ການເຄື່ອນເໜັງແບບສັງຄົມ: ແມ່ນການປ່ຽນແທນກັນ ຂອງບັນດາຮູບຖານເສດຖະກິດສັງຄົມ. ຈາກລາວສັງຄົມນິຍົມເດີທ່ານວີໂອເອ
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຫຼານນ້ອຍອະນຸບານ ຈາກ: ພູຊ້າງແຮ
30.01.2013 00:38
ລັດທິພຸດຫຼືອຸດົມການຂອງພະພຸດທະເຈົ້າບອກວ່າ ຖ້າມະນຸດຫາກຄິດ, ປະພຶດໃນສິ່ງທີ່ດີແລ້ວແນ່ນອນຄົນຜູ້ນັ້ນເວລາຕາຍໄປ
ກໍ່ຈະໄດ້ຂຶ້ນສະຫວັນຊັ້ນຟ້າ(ໃນຕົວຈິງເລື່ອງສະຫວັນຊັ້ນຟ້າມັນເປັນພຽງຈິນຕະນາການຫຼືບໍ່ມີໃນໂລກນີ້ ມີແຕ່ສະຫວັນນະເຂດ)
ສ່ວນລັດທິມາກຫຼືອຸດົມການຂອງມາກພັດບອກວ່າໃນອະນາຄົດມະນຸດຈະກ້າວໄປສູ້ສັງຄົມຄອມມູນິດກໍ່ເປັນສັງຄົມທີ່ບໍ່ມີຊົນຊັ້ນ,
ບໍມີລັດຖ້າບໍ່ມີລັດກໍ່ສະແດງວ່າບໍ່ກົດໝາຍ, ບໍ່ມີລັດຖະທຳມະນູນ, ບໍ່ມີລັດຖະບານກໍ່ຄືບໍ່ມີປະທານປະເທດບໍ່ມີນາຍົກ, ບໍ່ມີທະຫານ
ຕຳຫຼວດ, ບໍ່ໄດ້ໄຊ້ເງີນກໍ່ຄືບໍ່ມີເງີນ...(ຄວາມຈິງມະນຸດມີສອງດ້ານຄື: ດ້ານທຳມະຊາດ ແລະດ້ານສັງຄົມ ສິ່ງທີ່ມະນຸດຕັດຂາດບໍ່ໄດ້
ທີ່ສຸດຄືດ້ານທຳມະຊາດເປັນຕົ້ນມະນຸດຕ້ອງກິນ, ນອນ, ຢູ່, ຮ່ວມເພດ...ໂລກນັບມື້ນັບບົກແຫ້ງດ້ານຊັບພະຍາກອນທະມະຊາດ
ມະນຸດນັບມື້ນັບຍາດແຍ່ງກັນທຳມາຫາກິນ ແລ້ວເປັນໄປໄດ້ບໍ່ ທີ່ມະນຸດຈະໄປເຖິງສັງຄົມທີ່ທ່ານມາກກ່າວ)
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຄົນລຸ້ນໃໝ່ ຈາກ: ເຊກອງ
01.02.2013 00:05
ກະເຄີຍໄດ້ຍິນແຕ່ຜູ້ໃຫຍ່ວ່າປະເທດເຮົາແມ່ນສັງຄົມນິຍົມ,ຂ້າພະເຈົ້າກໍບໍ່ເຂົ້າໃຈວ່າມັນແມ່ນອີ່ສັງ.ແຕ່ມາເບິ່ງເລິກໆແລ້ວບໍ່ແມ່ນ
ສັງຄົມນິຍົມ,ມັນແມ່ນ ຊົນຊັ້ນນໍານິຍົມ,ລ້າງສະໝອງໃຫ້ສັງຄົມເຫັນດີນໍາຊົນຊັ້ນ ນໍາທຸກເລື່ອງໂດຍ ບໍ່ໃຫ້ມີການທັກທ້ວງຫຼືຂັດຄ້ານ.
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ເດັກອະນຸບານ ຈາກ: ຊົນນະບົດພູຊ້າງແຮ
30.01.2013 00:13
ທ່ານສາຍລັບ99 ເອີຍ ຖາມແນ່ ສັງຄົມນິຍົມແມ່ນຫຍັງ? ສັງຄົມນິຍົມກັບສັງຄົມຄອມມູນິດຄືກັນບໍ່ ແລະສັງຄົມຄອມມູນິດກັບ
ສັງຄົມສະຫະຊີບປະຖົມບູຮ່ານແຕກຕ່າງກັນແນວໃດ. ໂລກນີ້ຈະມີສັງຄົມຄອມມູນິດໃນເວລາໃດ? ຖ້າລາວໄປຮອດສັງຄົມ
ຄອມມູນິດ ແນ່ນອນບັນດາປະເທດມະຫາອຳນາດໃນໂລກຈະບໍ່ກ້າແຂງຂໍ້ໃສ່ລາວ, ອາເມລິກາຈະອາຍລາວຈົນຢາກຈະມຸດ
ດິນຕາຍຖ້າລາວກາຍເປັນສັງຄົມນິຍົມ ແລະສັງຄົມຄອມມູນິດ(ຖ້າຕອບບໍ່ໄດ້ກະລຸນາຖາມຄືນຫຼານນ້ອຍຈະສອນໃຫ້)
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: CK
31.01.2013 08:14
ໂອ!!!!! ທ່ານ​ຫຼານ​ນ້ອຍ​ຄື​ມາ​ມີ​ຄວາມ​ຮູ້ ແທ້ ເປັນ​ຫຼານ​ສອນ​ປູ່ຕົ໋ວ​ນີ໋!!! ​ໃຫ​ຍ່​ມາ​ແລ້ວ ໄປ​ເປັນ​ອາ​ຈານ ສອນ​ລູກ​ຫຼານ​ລາວ​.ໃຫ້ເກັ່ງ
ໃຫ້​ຮູ້​ແນວ​ທາງ ​ໃຫ້​ຮອດ​ຈຸດ​ໝາຍ​ສັງ​ຄົມ​ນິ​ຍົມ​ແທ້​ຈິງ​ເດີ!!!!! ອາ​ເມ​ລິ​ກາ​ຈະ​ໄດ້​ອາ​ປາກ​ແທ້​ບາດນັ້ນ.....
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
29.01.2013 21:29
ຂອບໃຈ ສໍາລັບຄວາມຮູ້ທີ່ເປັນປະໂຫຍດ. ຫວັງວ່າທ່ານຄົງເປັນອາຈານສອນມະຫາໄລ ເພື່ອຈະໄດ້ຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້ນີ້.

ໂດຍ: Joke
28.01.2013 20:16
I agree with you Mr. John

ໂດຍ: ບໍ່ຂໍອອກຊື່
28.01.2013 19:49
love Laos.. so simply beautiful!!!

ໂດຍ: Chanthach2012@gmail.com ຈາກ: Lao
28.01.2013 17:44
ຂອບໄຈທີ່ທ່ານໄດ້ໃຫ້ຂໍ້ມູນຂາວສານທີ່ເປັນປະໂຫຍດ.
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
28.01.2013 20:54
ມັນເປັນຈຸດປະສົງຂອງວີໂອເອຢູ່ແລ້ວ ໃນຖານະເປັນສື່ນຶ່ງ. ຂອບໃຈທີ່ເຂົ້າມາອ່ານ.
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ຈາວາສະກຣິບຕ໌ຂອງທ່ານບໍ່ໄດ້ເປີດຫຼືບໍ່ກໍອາໂດບແຟລສເພລເຢີຂອງທ່ານເປັນຮຸ່ນເກົ່າ
ນັກວິທະຍາສາດ ກຳລັງ ຄົ້ນຄ້ວາພັດທະນາ ລໍ້ນັ່ງ​ ທີ່ບັງຄັບ ດ້ວຍ​ສາຍຕາi
X
25.07.2014
ນັກວິທະຍາສາດກຸ່ມ​ນຶ່ງ ​ທີ່​ນະຄອນຫລວງ​ລອນ​ດອນ ກຳລັງ​ພະຍາຍາມ ​ພັດທະນາຕັ່ງ​ອີ້ ຫລື​ລໍ້ນັ່ງສຳ​ຫລັບ​ຄົນ​ພິການ ທີ່​ຜູ້​ນັ່ງ​ສາມາດ​ຄວບຄຸມ​ແລະ ບັງຄັບມັນດ້ວຍ​ການ​ພຽງ​ແຕ່​ໃຊ້​ສາຍຕາ ​ເບິ່​ງ​ໄປ​ຍັງ​ທິດ​ທາງ​ທີ່​ຕົນ​ຢາກ​ໃຫ້ ​ລໍ້​ພາ​ໄປ ​ໂດຍ​ບໍ່​ຕ້ອງ​ໃຊ້​ມື​ບັງຄັບ​ມັນ.
ວີດີໂອ

ວີດີໂອ ນັກວິທະຍາສາດ ກຳລັງ ຄົ້ນຄ້ວາພັດທະນາ ລໍ້ນັ່ງ​ ທີ່ບັງຄັບ ດ້ວຍ​ສາຍຕາ

ນັກວິທະຍາສາດກຸ່ມ​ນຶ່ງ ​ທີ່​ນະຄອນຫລວງ​ລອນ​ດອນ ກຳລັງ​ພະຍາຍາມ ​ພັດທະນາຕັ່ງ​ອີ້ ຫລື​ລໍ້ນັ່ງສຳ​ຫລັບ​ຄົນ​ພິການ ທີ່​ຜູ້​ນັ່ງ​ສາມາດ​ຄວບຄຸມ​ແລະ ບັງຄັບມັນດ້ວຍ​ການ​ພຽງ​ແຕ່​ໃຊ້​ສາຍຕາ ​ເບິ່​ງ​ໄປ​ຍັງ​ທິດ​ທາງ​ທີ່​ຕົນ​ຢາກ​ໃຫ້ ​ລໍ້​ພາ​ໄປ ​ໂດຍ​ບໍ່​ຕ້ອງ​ໃຊ້​ມື​ບັງຄັບ​ມັນ.
ວີດີໂອ

ວີດີໂອ ວີດິໂອ ພາສາລາວ: ອິຣ່ານຫັນປ່ຽນ ຮູບແບບ ທາດຢູເຣນຽມ ຂອງຕົນ

ອິຣ່ານ​ໄດ້​ຫັນປ່ຽນ ທາດ​ຢູ​ເຣນຽມ​ຂອງ​ຕົນ​ ທີ່​ໄດ້​ຮັບ​ປັບປຸງໃຫ້​ເປັນ ​ເກຣດຜະລິດ​ອາວຸດ​ໄດ້​ນັ້ນ ມາ​ເປັນ​ເກຣດທີ່​ຍາກ​ຂຶ້ນ ​ທີ່​ຈະ​ນຳ​ໄປ ​ໃຊ້ຜະລິດ​ອາວຸດນິວ​ເຄລຍໄດ້ ໃນການ​ປະຕິບັດຕາມ ຂໍ້​ຕົກລົງຊົ່ວ ຄາວ ທີ່​​ໄດ້​ບັນລຸ​ກັບບັນດາ​ອຳນາດ​ຕາ​ເວັນ​ຕົກ .
ວີດີໂອ

ວີດີໂອ ວີດີໂອ ພາສາລາວ: ອຸດສາຫະກຳ ອາຫານທະເລໄທ ປະຕິເສດ ຂໍ້ກ່າວຫາຄ້າມະນຸດ

ໄທ​​ເປັນ​ປະ​ເທດ​ສົ່ງ​ອອກ​ອາຫານ​ທະ​ເລ ລາຍ​ໃຫຍ່​ອັນ​ດັບ​ສາມ ​ຂອງ​ໂລກ. ​ແຕ່​ອຸດສາຫະກຳດັ່ງກ່າວໄດ້ມີຊື່​ສຽງບໍ່​ດີ​ ຍ້ອນ​ຖືກ ​ເອົາ​ໄປ​​ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ກັບ​ການ​ລັກລອບ​ຄ້າຂາຍ​ມະນຸດ. ບັນດາ​ຜູ້ ນຳອຸດສາຫະກຳສົ່ງ​ອອກ​ ກຸ້ງ​ແລະ​ປາທູ​ນາ ກ່າວ​ວ່າ ພວກ​ເຂົາ ​ເຈົ້າໄດ້​ຖືກ​ໃສ່​ຮ້າຍ​ຢ່າງ​ບໍ່​ຍຸດຕິ​ທຳ.
ວີດີໂອ

ວີດີໂອ ວີດີໂອ ພາສາລາວ: Google ເປີດຕົວ ຕົ້ນແບບລົດຂັບເອງ

ບໍລິສັດ​ເທັກ​ໂນ​ໂລ​ຈີ​ຍັກ​ໃຫຍ່​ຂອງ​ສະຫະລັດ Google ​ໄດ້​ກ້າວ​ໄປຂ້າງໜ້າ​​ ບາດກ້າວ​ນຶ່ງ ​ ໃນການ​ດຳ​ເນີນ​ຄວາມ​ພະຍາຍາມ​ເພື່ອ​​ໃຫ້​ມີລົດ​ທີ່​ຂັບ​​ໄປ​ເອງ​ ແລ່ນ​ຢູ່​ຕາມ​ທ້ອງ​ຖະໜົນ ​ໂດຍ​ການ​ເປີດ​​ໂຕລົດ​​ຕົ້ນ​ແບບຂັບເອງ ທີ່​ບໍ່​ຕ້ອງ​ໃຊ້​ ມື​ຄວບ​ຄຸມ ​​ເມື່ອ​ທ້າຍ​​ເດືອນພຶດສະພາ​ຜ່ານ​ມາ​ນີ້.
ວີດີໂອ

ວີດີໂອ ວີດີໂອ ພາສາລາວ: ປ. ໂອບາມາ ຈະໃຊ້ ອຳນາດບໍລິຫານ ປ້ອງກັນ ຊາຍແດນທາງໃຕ້ ຂອງ ສຫລ

ປະທານາທິບໍດີ ໂອບາມາ ເອີ້ນການຫຼັ່ງໄຫຼເຂົ້າມາ ເປັນຈຳນວນຫຼວງຫຼາຍ ຂອງພວກເດັກນ້ອຍ ທີ່ບໍ່ມີພໍ່ແມ່ຫຼືຜູ້ປົກຄອງຕິດຕາມມານຳ ໃນເຂດຊາຍ ແດນທາງພາກຕາເວັນຕົກ ສຽງໃຕ້ຂອງສະຫະລັດນັ້ນວ່າ ເປັນວິກິດການ ທາງດ້ານມະນຸດສະທຳ ຊຶ່ງສ່ວນໃຫຍ່ແລ້ວ ແມ່ນມີຂຶ້ນຍ້ອນ ລະບົບຄົນ ເຂົ້າເມືອງທີ່ມີຊ່ອງໂຫວ່ ຂອງ​ປະ​ເທດ.
ວີດີໂອ

ວີດີໂອ ວີດີໂອ ພາສາລາວ: ຈີນເຂົ້າຮ່ວມຝຶກຊ້ອມ RIMPAC

ໃນ​ວັນ​ທີ 26 ເດືອນມິຖຸນານີ້ ຈີນໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມ ເປັນເທື່ອທຳອິດ ໃນການຝຶກຊ້ອມທາງທະເລນາໆຊາດ ໃນເຂດມະຫາ​ສະມຸດ ປາຊີຟິກຄັ້ງໃຫຍ່ສຸດ ພາຍ​ໃຕ້ການນຳພາຂອງສະຫະລັດ ທີ່​ ເອີ້ນ​ຫຍໍ້​ໃນ​ພາສາ​ອັງກິດວ່າ RIMPAC. Bill Ide ມີ​ລາຍ​ ງານ​ຈາກປັກ​ກິ່ງ ຊຶ່ງດາຣາໄດ້ແປເປັນພາສາລາວ.