ສະຫະລັດອາເມຣິກາ

Google ມີລະບົບ ແປພາສາລາວ ທາງຄອມພິວເຕີແລ້ວ

ໜ້າເວັບແປພາສາຂອງ Google
ໜ້າເວັບແປພາສາຂອງ Google

ມຸນທີມີເດຍ

ສຽງ
  • ຟັງຂ່າວກ່ຽວກັບ ການແປພາສາລາວຂອງ google ທາງອິນເຕີເເນັດ

ຫຍໍ້ຫລືຂະຫຍາຍໂຕອັກສອນ - +
ບໍລິສັດ Google ໄດ້ເອົາພາສາລາວ ເຂົ້າໃສ່ໃນລະບົບແປພາສາ
ຂອງຕົນທາງຄອມພິວເຕີແລ້ວ ເປັນພາສາທີ 65. ແຕ່ເຈົ້າໜ້າທີ່
Google ກ່າວຢູ່ໃນ blog ປະກາດຂ່າວນີ້ວ່າ ລະບົບການແປ
ພາສາລາວນີ້ຍັງຢູ່ໃນຂັ້ນພື້ນຖານຢູ່ ຄືໝາຍຄວາມວ່າ ຄຸນນະ
ພາບການແປຍັງບໍ່ໄດ້ດີ ໂດຍສະເພາະປະໂຫຍກທີ່ຍາກໆ ຊຶ່ງ
ໝາຍຄວາມວ່າ ທ່ານຈະບໍ່ໄດ້ຄໍາແປເປັນພາສາລາວ ສໍາລັບ
ຄໍາສັບຫລືປະໂຫຍກພາສາອັງກິດທີ່ຍາກໆ ແຕ່ຈະໄດ້ຄໍາແປ
ທົ່ວໆໄປ ແລະກໍມີຄໍາແປໃຫ້ທ່ານເລືອກເອົາຢູ່.

ພ້ອມດຽວກັນນີ້ ຂະນະທີ່ທີມແປພາສາລາວຂອງ Google ກໍາລັງ
ພະຍາຍາມປັບປຸງການແປຢູ່ນີ້ ທາງ Google ກໍໄດ້ຮ້ອງຂໍຄວາມ
ຊ່ວຍເຫລືອຈາກບັນດາທ່ານທີ່ຊໍານານທັງພາສາລາວ ແລະພາ
ສາອັງກິດ ໃຫ້ຊ່ວຍດັດແກ້ຄໍາແປທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງນັ້ນ ໂດຍການຄລິກ
ບ່ອນຄໍາສັບຫລື ປະໂຫຍກທີ່ແປເປັນພາສາລາວນັ້ນຫລືບໍ່ກໍເຂົ້າ
ໄປຫາເຄື່ອງມືແປພາສາຂອງ Google ຫລື Google Translator Toolkit ເພື່ອ upload
ຄໍາແປໃໝ່.

ທ່ານທີ່ສົນໃຈຢາກທົດລອງເບິ່ງການແປພາສາລາວຂອງ Google ກໍເຂົ້າໄປທີ່ໜ້າ
translate.google.com ແລ້ວກໍພິມຄໍາສັບ ຫລືປະໂຫຍກພາສາອັງກິດ ລົງໃນຊ່ອງ
translate from ແລ້ວປ່ຽນ translate to ເປັນ translate to Lao ແລ້ວທ່ານ
ກໍຈະໄດ້ຄໍາແປເປັນພາສາລາວ.
ຟໍຣັມສະແດງຄວາມເຫັນ ກ່ຽວກັບເລື່ອງນີ້ ອັດແລ້ວ
ການລຽງລຳດັບ ຄວາມເຫັນ
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ໂດຍ: ´ມົດແດງໄຟ ຈາກ: ສ ປ ປ ລາວ
25.09.2012 00:23
ຂ້ອຍຂໍຮັບເປັນອາສາສະຫມັກ ເພື່ອປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການແປ ພາສາລາວ ຍິນດີເປັນຢ່າງຍິ່ງ ທັງນີ້ ເພື່ອເຮັດໃຫ້
ພາສາລາວ ມີຄວາມສົມບູນ ທຽມທັນ ນານາປະເທດ,
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
25.09.2012 21:44
ມີຫລາຍໆຄົນຊ່ວຍກັນກໍດີ ເພາະການແປພາສາຍັງບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ. ໂຕຢ່າງ ປະໂຫຍກງ່າຍໆ ເຊ່ນ It's mine ອັນນີ້ແມ່ນຂອງຂ້ອຍ
ກັບໄປແປວ່າ ອັນນີ້ແມ່ນລະເບີດຝັງດິນ ຊຶ່ງຕ້ອງແມ່ນ It's a mine. Google ກະຂໍໃຫ້ຊ່ວຍແກ້ໃຫ້ຢູ່ ແຕ່ວິທີເຂົ້າໄປແກ້ ແມ່ນເຮັດຍາກຫລາຍ.
ແລະຢາກຂໍບອກວ່າ ວີໂອເອ ບໍ່ໄດ້ມີສ່ວນໃນການແປເດີ້.

ໂດຍ: petpsn@fscj.edu
24.09.2012 14:43
To. VOA & Google.
Thank you thank you so much for help all Lao in the world.

ໂດຍ: Phouthala ຈາກ: Vientiane, Lao PDR
22.09.2012 23:59
ເປັນຂໍ້ມູນທີ່ດີຫລາຍທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ບັນດາຄົນລາວໄດ້ມີໂອກາດນໍາໃຊ້ລະບົບການແປ່ພາສາທາງຄອມເພີເຕີ,
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍຂອບໃຈນໍາຜູ້ຄົ້ນຄວ້າ programe ດັ່ງກ່າວ.

ໂດຍ: ບໍ່ຂໍອອກຊື່
21.09.2012 05:06
ຂໍຂອບໃຈ ນຳທີມງານGoogleທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ພາສາລາວແຈ້ງເກີດຕໍ່ສາຍຕາຊາວໂລກ ຂ້ອຍເປັນຄົນລາວຄົນຫນຶ່ງທີ່ຮຽນຢູ່ຕ່າງປະເທດ
ມີຄວາມຈຳເປັນຫລາຍ ໃນການໃຊ້Googleແປພາສາ ແຕ່ເປັນພາສາຂອງເພື່ອນບ້ານ,ປະຈຸບັນ ມີພາສາເປັນຂອງຕົນເອງແລ້ວ
ແສນພູມໃຈເດ ຂອບໃຈຂອບໃຈ 非常感谢

ໂດຍ: ວີ ໜອມ ຈາກ: MI, USA
20.09.2012 12:47
ຂໍສແດງຄວາມຍິນດີນຳທິມງານ ທີ່ພະຍາຍາມຄົ້ນຄົ້ວຊອກຫາເອົາພາສາລາວ ມາຝາກຊາວລາວໃນປະເທດແລະທຸກມູມໂລກ
ເພື່ອໃຫ້ຊາວລາວຈະໄດ້ໃຊ້ໃນການສື່ສານກັນງ່າຍຂຶ້ນ ແຕ່ຫຼາຍໆຄຳສັບແລະຫຼາຍໆປະໂຍກທີ່ຍັງແປບໍ່ຖືກ ຕົວຢ່າງ: Cat,
Milk, Where are you going? ນັ້ນກໍ່ພຽງແຕ່ເປັນບາດກ້າວແລກ ຫວັງວ່າທາງທິມງານຈະດັດແປງໃຫ້ດີຂຶ້ນແລະມີຄຸນນະພາບ
ເທົ່າກັບພາສາທົ້ວໆໄປໃນໂລກ ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍເປັນກຳລັງໃຈຊ່ວຍອີກແຮງ ....ສູ້ເຂົາ....
ເພື່ອໃຫ້ໂລກຮູ້ວ່າ ຕົວໜັ່ງສືລາວສາມາດສະກົດໄດ້ທຸກສຳນຽງ.
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
20.09.2012 21:31
ທີມງານທີ່ແປພາສາລາວໃຫ້ Google ເພິ່ນຢູ່ປະເທດອອສເຕຣເລຍພຸ້ນເດີ້.

ໂດຍ: Slp ຈາກ: Laos
20.09.2012 03:25
ຂໍຂອບໃຈທີ່ຊ່ວຍພັດທະນາໄຫ້ມີລະບົບແປພາສາລາວ ຂ້າພະເຈົ້າຈະໄຊ້ໄຫ້ກຸ້ມຄ່າ ໂດຍສະເພາະ ແມ່ນແປ ເອກະສານ
ສັນຍາໂຄງການຕ່າງໆ ທີ່ເຂົ້າໃຈຍັງບໍ່ຈະແຈ້ງ ເພື່ອບໍ່ເສຍປຽບໃນຂໍ້ສັນຍາຕ່າງໆ

ໂດຍ: dycdh; ຈາກ: ;P'9ao
19.09.2012 12:04
puofumujwfhgsaorklk]k;xtdqf8=jlkp8k-k;3]d 0=lcf'7;k,fu.9,kpa'my,'ko0v' <d5d3d<
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
19.09.2012 20:13
I don't know what font you used but I published a little of your comment so that you will know that it is not readable.

ໂດຍ: ບີ່ ຈາກ: ຫຼວງພະບາງ
19.09.2012 10:09
ກ່ອນອື່ນໝົດຂໍສະແດງຄວາມຂອບໃຈ ມາຍັງທີມງານຂອງ Google ທີ່ເອົາພາສາລາວເຂົ້າໃນການແປພາສາ ຢູ່ ໃນເວບໄຊ ຂອງ Google.
ນີ້ກໍ່ເປັນບາດກ້າວໜຶ່ງທີ່ສຳຄັນ ເຮັດໃຫ້ພາສາລາວເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຂອງຄົນໃນ ທົ່ວໂລກ. ອີກອັນໜຶ່ງກໍ່ສາມາດເຮັດໃຫ້ຜູ້ທີ່ໃຊ້ພາສາລາວມີຄວາມ
ສະດວກ ສະບາຍ ຂຶ້ນໃນການແປພາສາອື່ນມາເປັນພາສາລາວ. Thank you !!!!!!

ໂດຍ: laos in F
19.09.2012 05:23
kobjai google lay!!!!!!!!

ໂດຍ: ແສງທຽນຣາຕຣີ ຈາກ: ວຈ
18.09.2012 23:37
ຂອບໃຈ google ທີ່ເຫັນວ່າ ພາສາລາວ ມີຄວາມສໍາຄັນ ເທົ້າທຽມກັບພາສາ
ອື່ນໆ ໃນໂລກ.
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 

ຂ່າວຫລ້າສຸດ

ສະໄລດ໌ສຽງ ວັດຖຸ ທີ່ພົບເຫັນ ຢູ່ອອສເຕຣເລຍ ບໍ່ພົວພັນ ກັບເຮືອບິນ ມາເລເຊຍ ທີ່ຫາຍໄປ (ວີດີໂອ)

ອອສ​ເຕຣ​ເລຍ ກ່າວ​ວ່າ ວັດຖຸ​ທີ່​ນ້ຳ​ພັດ​ເຂົ້າ​ມາ ​​ສູ່​ຝັ່ງ​ທະ​ເລ ​​ໃນ​ພາກ​ຕາ​ເວັນ​ຕົກ​ ຂອງ​ປະ​ເທດ​ນັ້ນ ບໍ່​ພົວພັນ​ກັບ​ເຮືອບິນ​ອາຍ​ພົ່ນ​ ຂອງ​ສາຍ​ການບິນ​ມາ​ເລ​ເຊຍ​ ທີ່​ຫາຍ​ສາບ​ສູນ​ໄປ​.
ອ່ານຕື່ມ

ສຽງ ລາວກັບຈີນ ຕົກລົງ ທີ່ຈະເລັ່ງລັດ ແຜນການກໍ່ສ້າງ ທາງລົດໄຟ ຄວາມໄວສູງ ໃນລາວ

ຜູ້ນຳລັດຖະບານລາວ ກັບຈີນ ຕົກລົງທີ່ຈະເລັ່ງລັດ ໃຫ້ມີການເຈລະຈາທະວິພາຄີ ເພື່ອຕົກລົງກັນ ກ່ຽວກັບແຜນການ ກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງ ໃນລາວ ໃຫ້ໄວທີ່ສຸດເທົ່າທີ່ຈະໄວໄດ້.
ອ່ານຕື່ມ

ສະໄລດ໌ສຽງ ຍາດພີ່ນ້ອງ ຜູ້ໂດຍສານ ຢາກໄດ້ຄຳຕອບ ຈາກ ເຈົ້າໜ້າທີ່ ມາເລເຊຍ (ວີດີໂອ)

ຂະນະທີ່ ການຊອກຄົ້ນຫາຖ້ຽວບິນ 370 ຂອງມາເລເຊຍ ກ້າວເຂົ້າສູ່ອາທິດທີ 7 ນີ້ ພວກຍາດພີ່ນ້ອງ ຜູ້ໂດຍສານ ຍັງສືບຕໍ່ຮຽກຮ້ອງ ຢາກໄດ້ຄຳຕອບ ຈາກເຈົ້າໜ້າທີ່ ສາຍການບິນ.
ອ່ານຕື່ມ

ULUVUS - ຜູ້ສາວປີໃໝ່

ຂໍມອບເພງປີໃໝ່ ໃຫ້ແຟນເພງທຸກໆທ່ານ​ ແລະຂໍອວຍພອນປີໃໝ່ປີນີ້ ໃຫ້ມີແຕ່ຄວາມສຸກກາຍ ສະບາຍໃຈ ສົມປະສົງທຸກປະການ.
ອ່ານຕື່ມ

ສະໄລດ໌ສຽງ ຢູ​ເຄຣນ ຍົກເລີກ ການຢຸດຍິງ ກັບ ພວກແບ່ງແຍກດິນແດນ ທີ່ນິຍົມຣັດ​ເຊຍ (ວີດີໂອ)

ຢູ​ເຄຣນ ໄດ້ປະກາດຍົກເລີກຢ່າງເປັນທາງການ ການຢຸດຍິງລະຫວ່າງເທດການບຸນ Easter ຕໍ່ພວກແບ່ງແຍກດິນແດນ ທີ່ນິຍົມຣັດ​ເຊຍ ໃນພາກຕາເວັນອອກຂອງປະເທດ.
ອ່ານຕື່ມ
ຕື່ມອີກ
ຈາວາສະກຣິບຕ໌ຂອງທ່ານບໍ່ໄດ້ເປີດຫຼືບໍ່ກໍອາໂດບແຟລສເພລເຢີຂອງທ່ານເປັນຮຸ່ນເກົ່າ
ແຜນການ​ເປີດ​​ໃຊ້​ຄືນ​​ໃໝ່ ​ໂຮງ​ໄຟຟ້າ​ຖ່ານ​ຫິນຂອງໄທ ສ້າງຄວາມແຕກແຍກi
X
19.04.2014
ບັນດາ​ນັກ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ ​ເພື່ອ​ສິ່ງ​ແວດ​ລ້ອມ ຢູ່​ໃນ​ປະ​ເທດ​ໄທ ກຳລັງ​ພາກັນປະ​ທ້ວງ ​ແຜນການ​ທີ່​ຈະ​​ເປີດ​​ໃຊ້​ຄືນ​​ໃໝ່ ​ ໂຮງ​ໄຟຟ້າ​ຂະໜາດ 800 Megawatt ທີ່​ແລ່ນ​ດ້ວຍ​ຖ່ານ ​ຫິນແຫ່ງ​ນຶ່ງ ຢູ່​ໃນ​ເຂດ​ແຄມ​ຝັ່ງ​ທະ​ເລ ທີ່​ພວກ​ນັກ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ​ ທຳ​ມະ​ຊາດ ນິຍົມ​ກັນ​ໄປ​ທ່ຽວ.