ສະຫະລັດອາເມຣິກາ

Google ມີລະບົບ ແປພາສາລາວ ທາງຄອມພິວເຕີແລ້ວ

ໜ້າເວັບແປພາສາຂອງ Google
ໜ້າເວັບແປພາສາຂອງ Google

ມຸນທີມີເດຍ

ສຽງ
  • ຟັງຂ່າວກ່ຽວກັບ ການແປພາສາລາວຂອງ google ທາງອິນເຕີເເນັດ

ບໍລິສັດ Google ໄດ້ເອົາພາສາລາວ ເຂົ້າໃສ່ໃນລະບົບແປພາສາ
ຂອງຕົນທາງຄອມພິວເຕີແລ້ວ ເປັນພາສາທີ 65. ແຕ່ເຈົ້າໜ້າທີ່
Google ກ່າວຢູ່ໃນ blog ປະກາດຂ່າວນີ້ວ່າ ລະບົບການແປ
ພາສາລາວນີ້ຍັງຢູ່ໃນຂັ້ນພື້ນຖານຢູ່ ຄືໝາຍຄວາມວ່າ ຄຸນນະ
ພາບການແປຍັງບໍ່ໄດ້ດີ ໂດຍສະເພາະປະໂຫຍກທີ່ຍາກໆ ຊຶ່ງ
ໝາຍຄວາມວ່າ ທ່ານຈະບໍ່ໄດ້ຄໍາແປເປັນພາສາລາວ ສໍາລັບ
ຄໍາສັບຫລືປະໂຫຍກພາສາອັງກິດທີ່ຍາກໆ ແຕ່ຈະໄດ້ຄໍາແປ
ທົ່ວໆໄປ ແລະກໍມີຄໍາແປໃຫ້ທ່ານເລືອກເອົາຢູ່.

ພ້ອມດຽວກັນນີ້ ຂະນະທີ່ທີມແປພາສາລາວຂອງ Google ກໍາລັງ
ພະຍາຍາມປັບປຸງການແປຢູ່ນີ້ ທາງ Google ກໍໄດ້ຮ້ອງຂໍຄວາມ
ຊ່ວຍເຫລືອຈາກບັນດາທ່ານທີ່ຊໍານານທັງພາສາລາວ ແລະພາ
ສາອັງກິດ ໃຫ້ຊ່ວຍດັດແກ້ຄໍາແປທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງນັ້ນ ໂດຍການຄລິກ
ບ່ອນຄໍາສັບຫລື ປະໂຫຍກທີ່ແປເປັນພາສາລາວນັ້ນຫລືບໍ່ກໍເຂົ້າ
ໄປຫາເຄື່ອງມືແປພາສາຂອງ Google ຫລື Google Translator Toolkit ເພື່ອ upload
ຄໍາແປໃໝ່.

ທ່ານທີ່ສົນໃຈຢາກທົດລອງເບິ່ງການແປພາສາລາວຂອງ Google ກໍເຂົ້າໄປທີ່ໜ້າ
translate.google.com ແລ້ວກໍພິມຄໍາສັບ ຫລືປະໂຫຍກພາສາອັງກິດ ລົງໃນຊ່ອງ
translate from ແລ້ວປ່ຽນ translate to ເປັນ translate to Lao ແລ້ວທ່ານ
ກໍຈະໄດ້ຄໍາແປເປັນພາສາລາວ.
ຟໍຣັມສະແດງຄວາມເຫັນ ກ່ຽວກັບເລື່ອງນີ້ ອັດແລ້ວ
ການລຽງລຳດັບ ຄວາມເຫັນ
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ໂດຍ: ´ມົດແດງໄຟ ຈາກ: ສ ປ ປ ລາວ
25.09.2012 11:23
ຂ້ອຍຂໍຮັບເປັນອາສາສະຫມັກ ເພື່ອປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການແປ ພາສາລາວ ຍິນດີເປັນຢ່າງຍິ່ງ ທັງນີ້ ເພື່ອເຮັດໃຫ້
ພາສາລາວ ມີຄວາມສົມບູນ ທຽມທັນ ນານາປະເທດ,
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
26.09.2012 08:44
ມີຫລາຍໆຄົນຊ່ວຍກັນກໍດີ ເພາະການແປພາສາຍັງບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ. ໂຕຢ່າງ ປະໂຫຍກງ່າຍໆ ເຊ່ນ It's mine ອັນນີ້ແມ່ນຂອງຂ້ອຍ
ກັບໄປແປວ່າ ອັນນີ້ແມ່ນລະເບີດຝັງດິນ ຊຶ່ງຕ້ອງແມ່ນ It's a mine. Google ກະຂໍໃຫ້ຊ່ວຍແກ້ໃຫ້ຢູ່ ແຕ່ວິທີເຂົ້າໄປແກ້ ແມ່ນເຮັດຍາກຫລາຍ.
ແລະຢາກຂໍບອກວ່າ ວີໂອເອ ບໍ່ໄດ້ມີສ່ວນໃນການແປເດີ້.

ໂດຍ: petpsn@fscj.edu
25.09.2012 01:43
To. VOA & Google.
Thank you thank you so much for help all Lao in the world.

ໂດຍ: Phouthala ຈາກ: Vientiane, Lao PDR
23.09.2012 10:59
ເປັນຂໍ້ມູນທີ່ດີຫລາຍທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ບັນດາຄົນລາວໄດ້ມີໂອກາດນໍາໃຊ້ລະບົບການແປ່ພາສາທາງຄອມເພີເຕີ,
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍຂອບໃຈນໍາຜູ້ຄົ້ນຄວ້າ programe ດັ່ງກ່າວ.

ໂດຍ: ບໍ່ຂໍອອກຊື່
21.09.2012 16:06
ຂໍຂອບໃຈ ນຳທີມງານGoogleທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ພາສາລາວແຈ້ງເກີດຕໍ່ສາຍຕາຊາວໂລກ ຂ້ອຍເປັນຄົນລາວຄົນຫນຶ່ງທີ່ຮຽນຢູ່ຕ່າງປະເທດ
ມີຄວາມຈຳເປັນຫລາຍ ໃນການໃຊ້Googleແປພາສາ ແຕ່ເປັນພາສາຂອງເພື່ອນບ້ານ,ປະຈຸບັນ ມີພາສາເປັນຂອງຕົນເອງແລ້ວ
ແສນພູມໃຈເດ ຂອບໃຈຂອບໃຈ 非常感谢

ໂດຍ: ວີ ໜອມ ຈາກ: MI, USA
20.09.2012 23:47
ຂໍສແດງຄວາມຍິນດີນຳທິມງານ ທີ່ພະຍາຍາມຄົ້ນຄົ້ວຊອກຫາເອົາພາສາລາວ ມາຝາກຊາວລາວໃນປະເທດແລະທຸກມູມໂລກ
ເພື່ອໃຫ້ຊາວລາວຈະໄດ້ໃຊ້ໃນການສື່ສານກັນງ່າຍຂຶ້ນ ແຕ່ຫຼາຍໆຄຳສັບແລະຫຼາຍໆປະໂຍກທີ່ຍັງແປບໍ່ຖືກ ຕົວຢ່າງ: Cat,
Milk, Where are you going? ນັ້ນກໍ່ພຽງແຕ່ເປັນບາດກ້າວແລກ ຫວັງວ່າທາງທິມງານຈະດັດແປງໃຫ້ດີຂຶ້ນແລະມີຄຸນນະພາບ
ເທົ່າກັບພາສາທົ້ວໆໄປໃນໂລກ ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍເປັນກຳລັງໃຈຊ່ວຍອີກແຮງ ....ສູ້ເຂົາ....
ເພື່ອໃຫ້ໂລກຮູ້ວ່າ ຕົວໜັ່ງສືລາວສາມາດສະກົດໄດ້ທຸກສຳນຽງ.
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
21.09.2012 08:31
ທີມງານທີ່ແປພາສາລາວໃຫ້ Google ເພິ່ນຢູ່ປະເທດອອສເຕຣເລຍພຸ້ນເດີ້.

ໂດຍ: Slp ຈາກ: Laos
20.09.2012 14:25
ຂໍຂອບໃຈທີ່ຊ່ວຍພັດທະນາໄຫ້ມີລະບົບແປພາສາລາວ ຂ້າພະເຈົ້າຈະໄຊ້ໄຫ້ກຸ້ມຄ່າ ໂດຍສະເພາະ ແມ່ນແປ ເອກະສານ
ສັນຍາໂຄງການຕ່າງໆ ທີ່ເຂົ້າໃຈຍັງບໍ່ຈະແຈ້ງ ເພື່ອບໍ່ເສຍປຽບໃນຂໍ້ສັນຍາຕ່າງໆ

ໂດຍ: dycdh; ຈາກ: ;P'9ao
19.09.2012 23:04
puofumujwfhgsaorklk]k;xtdqf8=jlkp8k-k;3]d 0=lcf'7;k,fu.9,kpa'my,'ko0v' <d5d3d<
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
20.09.2012 07:13
I don't know what font you used but I published a little of your comment so that you will know that it is not readable.

ໂດຍ: ບີ່ ຈາກ: ຫຼວງພະບາງ
19.09.2012 21:09
ກ່ອນອື່ນໝົດຂໍສະແດງຄວາມຂອບໃຈ ມາຍັງທີມງານຂອງ Google ທີ່ເອົາພາສາລາວເຂົ້າໃນການແປພາສາ ຢູ່ ໃນເວບໄຊ ຂອງ Google.
ນີ້ກໍ່ເປັນບາດກ້າວໜຶ່ງທີ່ສຳຄັນ ເຮັດໃຫ້ພາສາລາວເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຂອງຄົນໃນ ທົ່ວໂລກ. ອີກອັນໜຶ່ງກໍ່ສາມາດເຮັດໃຫ້ຜູ້ທີ່ໃຊ້ພາສາລາວມີຄວາມ
ສະດວກ ສະບາຍ ຂຶ້ນໃນການແປພາສາອື່ນມາເປັນພາສາລາວ. Thank you !!!!!!

ໂດຍ: laos in F
19.09.2012 16:23
kobjai google lay!!!!!!!!

ໂດຍ: ແສງທຽນຣາຕຣີ ຈາກ: ວຈ
19.09.2012 10:37
ຂອບໃຈ google ທີ່ເຫັນວ່າ ພາສາລາວ ມີຄວາມສໍາຄັນ ເທົ້າທຽມກັບພາສາ
ອື່ນໆ ໃນໂລກ.
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ຈາວາສະກຣິບຕ໌ຂອງທ່ານບໍ່ໄດ້ເປີດຫຼືບໍ່ກໍອາໂດບແຟລສເພລເຢີຂອງທ່ານເປັນຮຸ່ນເກົ່າ
ສຳພາດ ພະນະທ່ານ ແສງ ສຸຂະທິວົງ ເອກອັກຄະລັດຖະທູດ ສປປ ລາວ ປະຈຳສະຫະລັດi
X
24.05.2015
ເມື່ອຕົ້ນເດືອນພຶດສະພາ 2015 ນີ້ ພະນະທ່ານ ແສງ ສຸກຂະທິວົງ ເອກອັກຄະລັດຖະທູດລາວ ປະຈຳສະຫະລັດອາເມຣິກາ ການາດາ ແລະເມັກຊິໂກ ໄດ້ໃຫ້ສຳພາດແກ່ ວີໂອເອ-ລາວ ໃນໂອກາດສະເຫຼີມ ສະຫຼອງບຸນປີໃໝ່ລາວ ຢູ່ສະຖານທູດລາວໃນນະຄອນຫວງວໍຊິງຕັນ. ເຊີນບັນດາທ່ານ ຮັບຊົມໄດ້. ຂໍຂອບໃຈເປັນພິເສດແກ່ ທ່ານ Pinikharn Tulachom ນັກຖ່າຍທຳ ວີດີໂອ.

ຂ່າວຫລ້າສຸດ

ສຽງ ໄທ ຈັດຕັ້ງເຂດເສດຖະກິດພິເສດ ໃນຈັງຫວັດມຸກດາຫານ ເພື່ອເຊື່ອມຕໍ່ ກັບແຂວງສະຫວັນນະເຂດ

ລັດຖະບານໄທໄດ້ອະນຸມັດ ໃຫ້ຈັດຕັ້ງເຂດເສດຖະກິດພິເສດ ໃນເຂດຈັງຫວັດມຸກດາຫານ ໂດຍມີເປົ້າໝາຍ ທີ່ຈະພັດທະນາໃຫ້ເປັນເຂດ ທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ ກັບເຂດເສດຖະກິດພິເສດ ສະຫວັນ-ເຊໂນ ຂອງລາວ.
ອ່ານຕື່ມ

ສຽງ ຈີນ ກຳລັງສ້າງລູກສອນໄຟ ຂີປະນາວຸດ ທີ່ມີອານຸພາບ ສູງກວ່າເກົ່າ

ຈີນ ກຳລັງພັດທະນາ ຄວາມສາມາດ ດ້ານລູກສອນໄຟ ໂດຍສາມາດ ຕິດຕັ້ງຫົວລະເບິດນິວເຄຼຍ ຂະໜາດນ້ອຍ ຫຼາຍຫົວ ໃສ່ກັບລູກສອນໄຟ ຂີປະນາວຸດຂອງພວກເຂົາ.
ອ່ານຕື່ມ

ວີດີໂອ ສຫລ ກ່າວວ່າ ອົບພະຍົບທາງເຮືອ ຕ້ອງການໆຊ່ວຍເຫຼືອ ຢ່າງຮີບດ່ວນ

ສະຫະລັດ ກ່າວ​ວ່າ ອົບ​ພະ​ຍົບທາງ​ເຮືອ ​ຫຼາຍ​ພັນ​ຄົນ ທີ່ພາກັນ​ລ່ອງ​ລອຍ ​ຢູ່​ຕາມທະເລ​ ໃນເຂດ​ເອ​ເຊຍຕາ​ເວັນ​ອອກສຽງ​ໃຕ້ ຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອ ​ຢ່າງ​ຮີບ​ດ່ວນ.
ອ່ານຕື່ມ

Multimedia ປະທານອົງການ FIFA ຮຽກຮ້ອງ ໃຫ້ສາມັກຄີກັນ ທ່າມກາງ ທີ່ມີຂ່າວສໍ້ໂກງ

ສະມາຊິກອົງການ FIFA ຈະປ່ອນບັດ ໃນວັນສຸກມື້ນີ້ ກ່ຽວກັບວ່າ ທ່ານ Sepp Blatte ຈະໄດ້ຮັບເລືອກ ໃຫ້ເປັນປະທານ ອີກສະໄໝນຶ່ງຫຼືບໍ່.
ອ່ານຕື່ມ

ວີດີໂອ ປະທານາທິບໍດີຄົນໃໝ່ ຂອງໄນຈີເຣຍ ສາບານໂຕ ​ເຂົ້າຮັບ ຕຳແໜ່ງ

ທ່ານ Muhammadu Buhari ປະທານາທິບໍດີຄົນໃໝ່ ຂອງໄນຈີເຣຍ ສາບານໂຕ ເຂົ້າຮັບຕຳແໜ່ງມື້ນີ້ ຢູ່​ໃນ​ພິທີ​ອັນຍິ່ງໃຫຍ່ ທີ່ນະຄອນຫຼວງ Abuja.
ອ່ານຕື່ມ
ຕື່ມອີກ