ສະຫະລັດອາເມຣິກາ

Google ມີລະບົບ ແປພາສາລາວ ທາງຄອມພິວເຕີແລ້ວ

ໜ້າເວັບແປພາສາຂອງ Google
ໜ້າເວັບແປພາສາຂອງ Google

ມຸນທີມີເດຍ

ສຽງ
  • ຟັງຂ່າວກ່ຽວກັບ ການແປພາສາລາວຂອງ google ທາງອິນເຕີເເນັດ

ບໍລິສັດ Google ໄດ້ເອົາພາສາລາວ ເຂົ້າໃສ່ໃນລະບົບແປພາສາ
ຂອງຕົນທາງຄອມພິວເຕີແລ້ວ ເປັນພາສາທີ 65. ແຕ່ເຈົ້າໜ້າທີ່
Google ກ່າວຢູ່ໃນ blog ປະກາດຂ່າວນີ້ວ່າ ລະບົບການແປ
ພາສາລາວນີ້ຍັງຢູ່ໃນຂັ້ນພື້ນຖານຢູ່ ຄືໝາຍຄວາມວ່າ ຄຸນນະ
ພາບການແປຍັງບໍ່ໄດ້ດີ ໂດຍສະເພາະປະໂຫຍກທີ່ຍາກໆ ຊຶ່ງ
ໝາຍຄວາມວ່າ ທ່ານຈະບໍ່ໄດ້ຄໍາແປເປັນພາສາລາວ ສໍາລັບ
ຄໍາສັບຫລືປະໂຫຍກພາສາອັງກິດທີ່ຍາກໆ ແຕ່ຈະໄດ້ຄໍາແປ
ທົ່ວໆໄປ ແລະກໍມີຄໍາແປໃຫ້ທ່ານເລືອກເອົາຢູ່.

ພ້ອມດຽວກັນນີ້ ຂະນະທີ່ທີມແປພາສາລາວຂອງ Google ກໍາລັງ
ພະຍາຍາມປັບປຸງການແປຢູ່ນີ້ ທາງ Google ກໍໄດ້ຮ້ອງຂໍຄວາມ
ຊ່ວຍເຫລືອຈາກບັນດາທ່ານທີ່ຊໍານານທັງພາສາລາວ ແລະພາ
ສາອັງກິດ ໃຫ້ຊ່ວຍດັດແກ້ຄໍາແປທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງນັ້ນ ໂດຍການຄລິກ
ບ່ອນຄໍາສັບຫລື ປະໂຫຍກທີ່ແປເປັນພາສາລາວນັ້ນຫລືບໍ່ກໍເຂົ້າ
ໄປຫາເຄື່ອງມືແປພາສາຂອງ Google ຫລື Google Translator Toolkit ເພື່ອ upload
ຄໍາແປໃໝ່.

ທ່ານທີ່ສົນໃຈຢາກທົດລອງເບິ່ງການແປພາສາລາວຂອງ Google ກໍເຂົ້າໄປທີ່ໜ້າ
translate.google.com ແລ້ວກໍພິມຄໍາສັບ ຫລືປະໂຫຍກພາສາອັງກິດ ລົງໃນຊ່ອງ
translate from ແລ້ວປ່ຽນ translate to ເປັນ translate to Lao ແລ້ວທ່ານ
ກໍຈະໄດ້ຄໍາແປເປັນພາສາລາວ.
ຟໍຣັມສະແດງຄວາມເຫັນ ກ່ຽວກັບເລື່ອງນີ້ ອັດແລ້ວ
ການລຽງລຳດັບ ຄວາມເຫັນ
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ໂດຍ: ´ມົດແດງໄຟ ຈາກ: ສ ປ ປ ລາວ
25.09.2012 11:23
ຂ້ອຍຂໍຮັບເປັນອາສາສະຫມັກ ເພື່ອປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການແປ ພາສາລາວ ຍິນດີເປັນຢ່າງຍິ່ງ ທັງນີ້ ເພື່ອເຮັດໃຫ້
ພາສາລາວ ມີຄວາມສົມບູນ ທຽມທັນ ນານາປະເທດ,
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
26.09.2012 08:44
ມີຫລາຍໆຄົນຊ່ວຍກັນກໍດີ ເພາະການແປພາສາຍັງບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ. ໂຕຢ່າງ ປະໂຫຍກງ່າຍໆ ເຊ່ນ It's mine ອັນນີ້ແມ່ນຂອງຂ້ອຍ
ກັບໄປແປວ່າ ອັນນີ້ແມ່ນລະເບີດຝັງດິນ ຊຶ່ງຕ້ອງແມ່ນ It's a mine. Google ກະຂໍໃຫ້ຊ່ວຍແກ້ໃຫ້ຢູ່ ແຕ່ວິທີເຂົ້າໄປແກ້ ແມ່ນເຮັດຍາກຫລາຍ.
ແລະຢາກຂໍບອກວ່າ ວີໂອເອ ບໍ່ໄດ້ມີສ່ວນໃນການແປເດີ້.

ໂດຍ: petpsn@fscj.edu
25.09.2012 01:43
To. VOA & Google.
Thank you thank you so much for help all Lao in the world.

ໂດຍ: Phouthala ຈາກ: Vientiane, Lao PDR
23.09.2012 10:59
ເປັນຂໍ້ມູນທີ່ດີຫລາຍທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ບັນດາຄົນລາວໄດ້ມີໂອກາດນໍາໃຊ້ລະບົບການແປ່ພາສາທາງຄອມເພີເຕີ,
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍຂອບໃຈນໍາຜູ້ຄົ້ນຄວ້າ programe ດັ່ງກ່າວ.

ໂດຍ: ບໍ່ຂໍອອກຊື່
21.09.2012 16:06
ຂໍຂອບໃຈ ນຳທີມງານGoogleທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ພາສາລາວແຈ້ງເກີດຕໍ່ສາຍຕາຊາວໂລກ ຂ້ອຍເປັນຄົນລາວຄົນຫນຶ່ງທີ່ຮຽນຢູ່ຕ່າງປະເທດ
ມີຄວາມຈຳເປັນຫລາຍ ໃນການໃຊ້Googleແປພາສາ ແຕ່ເປັນພາສາຂອງເພື່ອນບ້ານ,ປະຈຸບັນ ມີພາສາເປັນຂອງຕົນເອງແລ້ວ
ແສນພູມໃຈເດ ຂອບໃຈຂອບໃຈ 非常感谢

ໂດຍ: ວີ ໜອມ ຈາກ: MI, USA
20.09.2012 23:47
ຂໍສແດງຄວາມຍິນດີນຳທິມງານ ທີ່ພະຍາຍາມຄົ້ນຄົ້ວຊອກຫາເອົາພາສາລາວ ມາຝາກຊາວລາວໃນປະເທດແລະທຸກມູມໂລກ
ເພື່ອໃຫ້ຊາວລາວຈະໄດ້ໃຊ້ໃນການສື່ສານກັນງ່າຍຂຶ້ນ ແຕ່ຫຼາຍໆຄຳສັບແລະຫຼາຍໆປະໂຍກທີ່ຍັງແປບໍ່ຖືກ ຕົວຢ່າງ: Cat,
Milk, Where are you going? ນັ້ນກໍ່ພຽງແຕ່ເປັນບາດກ້າວແລກ ຫວັງວ່າທາງທິມງານຈະດັດແປງໃຫ້ດີຂຶ້ນແລະມີຄຸນນະພາບ
ເທົ່າກັບພາສາທົ້ວໆໄປໃນໂລກ ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍເປັນກຳລັງໃຈຊ່ວຍອີກແຮງ ....ສູ້ເຂົາ....
ເພື່ອໃຫ້ໂລກຮູ້ວ່າ ຕົວໜັ່ງສືລາວສາມາດສະກົດໄດ້ທຸກສຳນຽງ.
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
21.09.2012 08:31
ທີມງານທີ່ແປພາສາລາວໃຫ້ Google ເພິ່ນຢູ່ປະເທດອອສເຕຣເລຍພຸ້ນເດີ້.

ໂດຍ: Slp ຈາກ: Laos
20.09.2012 14:25
ຂໍຂອບໃຈທີ່ຊ່ວຍພັດທະນາໄຫ້ມີລະບົບແປພາສາລາວ ຂ້າພະເຈົ້າຈະໄຊ້ໄຫ້ກຸ້ມຄ່າ ໂດຍສະເພາະ ແມ່ນແປ ເອກະສານ
ສັນຍາໂຄງການຕ່າງໆ ທີ່ເຂົ້າໃຈຍັງບໍ່ຈະແຈ້ງ ເພື່ອບໍ່ເສຍປຽບໃນຂໍ້ສັນຍາຕ່າງໆ

ໂດຍ: dycdh; ຈາກ: ;P'9ao
19.09.2012 23:04
puofumujwfhgsaorklk]k;xtdqf8=jlkp8k-k;3]d 0=lcf'7;k,fu.9,kpa'my,'ko0v' <d5d3d<
ຄໍາຕອບ

ໂດຍ: ຜູ້ດຳເນີນລາຍການ
20.09.2012 07:13
I don't know what font you used but I published a little of your comment so that you will know that it is not readable.

ໂດຍ: ບີ່ ຈາກ: ຫຼວງພະບາງ
19.09.2012 21:09
ກ່ອນອື່ນໝົດຂໍສະແດງຄວາມຂອບໃຈ ມາຍັງທີມງານຂອງ Google ທີ່ເອົາພາສາລາວເຂົ້າໃນການແປພາສາ ຢູ່ ໃນເວບໄຊ ຂອງ Google.
ນີ້ກໍ່ເປັນບາດກ້າວໜຶ່ງທີ່ສຳຄັນ ເຮັດໃຫ້ພາສາລາວເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຂອງຄົນໃນ ທົ່ວໂລກ. ອີກອັນໜຶ່ງກໍ່ສາມາດເຮັດໃຫ້ຜູ້ທີ່ໃຊ້ພາສາລາວມີຄວາມ
ສະດວກ ສະບາຍ ຂຶ້ນໃນການແປພາສາອື່ນມາເປັນພາສາລາວ. Thank you !!!!!!

ໂດຍ: laos in F
19.09.2012 16:23
kobjai google lay!!!!!!!!

ໂດຍ: ແສງທຽນຣາຕຣີ ຈາກ: ວຈ
19.09.2012 10:37
ຂອບໃຈ google ທີ່ເຫັນວ່າ ພາສາລາວ ມີຄວາມສໍາຄັນ ເທົ້າທຽມກັບພາສາ
ອື່ນໆ ໃນໂລກ.
ໜ້າ ໃນ 2 ໜ້າຄວາມເຫັນ
    ຕໍ່ໄປ 
ຈາວາສະກຣິບຕ໌ຂອງທ່ານບໍ່ໄດ້ເປີດຫຼືບໍ່ກໍອາໂດບແຟລສເພລເຢີຂອງທ່ານເປັນຮຸ່ນເກົ່າ
ບັນດານັກຄົ້ນຄວ້າ ຜະລິດ ຂາທຽມ ແບບ​ຫຸ່ນ​ຍົນ ທີ່ຄ້າຍຄື ກັບຂາແທ້ໆi
X
25.08.2015
ບັນດາຂາທຽມລຸ້ນໃໝ່ ສາມາດເຮັດໃຫ້ ຜູ້ນຳໃຊ້ພວກມັນ ຍ່າງໄດ້ງ່າຍຄືກັນກັບ ຄົນອື່ນໂດຍທົ່ວໄປ. ນຶ່ງໃນບັນດາ ພວກອົງຄະທຽມເຫຼົ່ານີ້ ສາມາດເຮັດໃຫ້ຜູ້ທີ່ສຸບໃສ່ມັນນັ້ນ ຮູ້ຊຶກເຖິງພື້ນດິນໄດ້ດ້ວຍ. ຜູ້ສື່ຂ່າວວີໂອເອ Carol Pearson ມີເລື້ອງນີ້ຕື່ມ ເຊິ່ງໄຊຈະເລີນສຸກ ຈະນຳມາ ສະເໜີທ່ານ ເປັນພາສາລາວ.

ຂ່າວຫລ້າສຸດ

ວີດີໂອ ນັກຄົ້ນຄວ້າ ປະດິດ ອຸປະກອນໃໝ່ ທີ່ສະສົມ ພະລັງໄຟຟ້າ ຈາກລົມ ທີ່ພັດຄ່ອຍໆ

ກອງທັບບົກ ສຫລ ແມ່ນກຳລັງ ທົດສອບ ອຸປະກອບໃໝ່ ທີ່ຜະລິດ ໂດຍບັນດານັກຄົ້ນຄວ້າ ທີ່ຫັນປ່ຽນ ລົມພັດຄ່ອຍໆ ໃຫ້ກາຍເປັນພະລັງໄຟຟ້າໄດ້.
ອ່ານຕື່ມ

ວີດີໂອ ບັນດາປະເທດ ທະເລບາລຕິກ ຢ້ານກົວ ການເຂົ້າແຊກແຊງ ໂດຍ ຣັດເຊຍ

ນັກວິ​ເຄາະເຕືອນວ່າ ມອສ​ໂກ ​ແມ່ນ​ກຳລັງ​ພະຍາຍາມ​ເຮັດ​ໃຫ້ບັນ​ດາປະ​ເທດໃນເຂດທະເລ ບາລ​ຕິກ ທີ່ ປະກອບດ້ວຍ​ເອສ​ໂຕ​ເນຍ, ລັດ​ເວ​ຍ ​ແລະ ລິດ​ຕູ​ເອ​ເນຍ ບໍ່​ມີ​ຄວາມ​ໝັ້ນຄົງ
ອ່ານຕື່ມ

ແຮັກເກີ້ ຂອງ ລັດອິສລາມ ທີ່ເປັນຊາວອັງກິດ ຖືກຂ້າຕາຍ ຢູ່ຊີເຣຍ

ທ້າວ Junaid Hussain ຊາວອັງກິດ ທີ່ຮູ້ກັນໃນອີກຊື່ນຶ່ງວ່າ Abu Hussain al Britani ໄດ້ຖືກຂ້າຕາຍ ໃນການໂຈມຕີທາງອາກາດ ຂອງ ສຫລ ຢູ່ຊີເຣຍ.
ອ່ານຕື່ມ

ວີດີໂອ ສານອີຈິບ ຕັດສິນລົງໂທດ ໃຫ້ນັກຂ່າວ Al Jazeera 3 ຄົນ ຕິດຄຸກສາມປີ

ສານ​ອີ​ຈິບ ​ພົບ​ເຫັນວ່າ ນັກ​ຂ່າວ​ Al-Jazeera ສາມຄົນ ມີຄວາມ​ຜິດ ​ທີ່ໃຫ້​ການ​ສະໜັບສະໜູນ ພັກພະລາ ດອນພາບມຸສລິມ.
ອ່ານຕື່ມ

ວີດີໂອ ຊາວມາເລເຊຍ ໂຮມຊຸມນຸມປະທ້ວງ ເປັນເວລາ 2 ມື້ ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ ນາຍົກລາອອກ

ພວກປະທ້ວງ ພາກັນໂຮມຊຸມນຸມ ທີ່ນະຄອນກົວລາລຳເປີ ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ Najib Razak ທີ່ຖືກ່າວຫາວ່າ ສໍ້ໂກງເງິນນັ້ນ ລາອອກ.
ອ່ານຕື່ມ
ຕື່ມອີກ